Heb je vragen?
Goed bezig! Grote kans dat je het antwoord snel vindt bij onze veelgestelde vragen.
- Algemeen
- Abonnementen
- Onze app
- Betalingen
- Privacy
Meer hulp nodig?
Het kan zijn dat je het antwoord op jouw vraag niet kunt vinden. Je kunt dan altijd even langskomen in de club, ons bellen of een mailtje sturen via de contactpagina op de website.
Algemeen
Ja, je kunt, nadat je een bevestiging per mail hebt ontvangen, direct bij ons beginnen met sporten bij de club waar je je hebt ingeschreven. Je bent dus vaak dezelfde dag nog welkom op de club.
We zijn 24 uur per dag open, elke dag. Personeel is niet altijd aanwezig. Maandag tot en met vrijdag in de ochtend van 08.00 tot 12.00 en in de avond van 16.00 tot 22.00. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 09.00 tot 13.00. De wellness is alleen open op momenten dat er personeel aanwezig is. De wellness sluit om 21.30.
Dagen dat er geen personeel aanwezig is:
- Nieuwjaarsdag
- Kerstavond
Ben je je Technogym sleutel kwijt? Geen probleem. Meld je aan de balie op de club en we helpen je graag verder.
Gebruik hiervoor onze app. Als je een abonnement hebt dan kun je via de app een QR-code krijgen. Scan deze code bij de ingang en je krijgt toegang tot de club.
Jouw abonnement geldt voor jou persoonlijk. Als je een keer iemand wilt meenemen kan deze persoon een dagpas aanschaffen.
In onze club is tijdens bemande uren altijd professionele begeleiding aanwezig. Onze instructeurs kunnen je dan helpen met jouw vragen, ook tijdens het sporten. Wil je intensieve persoonlijke begeleiding? Bekijk dan onze deskundige Personal Training.
Als je bij ons komt sporten gelden er een aantal huisregels. Die lees je op onze pagina met huisregels.
Alles wat wij te bieden hebben lees je op onze Over de club-pagina.
YVSPORT is ons eigen sportkledingmerk dat we in 2024 op de markt gebracht hebben. We bieden premium kleding en accessoires voor betaalbare prijzen. Als lid van onze club krijg je korting op al onze producten én kun je de producten bekijken en passen.
In de lounge kun je jezelf voorzien van een kop koffie (meerdere variaties) en kun je snacks en andere dranken kopen bij onze vendingmachines.
Nee, de kinderopvang is sinds 1 september 2025 komen te vervallen. In plaats daarvan is er een Kids Corner waar kinderen zelfstandig kort kunnen verblijven. De verantwoordelijkheid voor de kinderen ligt bij de ouder.
Abonnementen
We hebben bijna voor iedereen wat wils. Op onze abonnementen-pagina vindt je een overzicht van al onze abonnementen.
Je kunt kiezen voor een lidmaatschap met een looptijd van 1 jaar of 2 jaar. Ook hebben we een maand lidmaatschap dat maandelijks opzegbaar is. Hoe langer het lidmaatschap duurt, hoe goedkoper het is per vier weken.
Vanaf 16 jaar mag je bij SportCity een lidmaatschap afsluiten en zelfstandig sporten. Als je tussen de 12 en 16 jaar bent kun je een lidmaatschap afsluiten wanneer je ouders of voogd meetekenen. Sporten mag alleen onder begeleiding van iemand van 16 jaar of ouder.
Voor dit lidmaatschap moet je minimaal 16 jaar zijn. Daarnaast vragen we bij het afsluiten van je lidmaatschap om je studenten- of leerlingnummer in te vullen. Bij je eerste bezoek aan de club checkt een medewerker of dat nummer overeenkomt met je pas.
Na je gekozen looptijd vervalt de bijbehorende korting en gaat je lidmaatschap automatisch over in een Flex-lidmaatschap (abonnement voor 4 weken, maandelijks opzegbaar). Dus zolang je niet opzegt, loopt je lidmaatschap maandelijks door.
Indien je voor een lidmaatschap hebt gekozen met de duur van een jaar kun je deze uiterlijk een maand voor het einde van de looptijd opzeggen. Indien je dat niet doet, wordt de overeenkomst verlengd voor onbepaalde tijd en is vervolgens op ieder moment opzegbaar met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.
Wanneer je een Flex-lidmaatschap hebt gekozen (maandelijks opzegbaar), dan kun je deze op ieder moment opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.
Het bevriezen van een lidmaatschap kan alleen als je een medische verklaring meeneemt naar de club. Dit is een bewijs van een dokter of fysiotherapeut waaruit blijkt dat jij niet kunt sporten vanwege bijvoorbeeld een blessure, ongeval of zwangerschap. Een bevriezing van je lidmaatschap kan voor een periode van minimaal 4 weken tot maximaal 24 weken. Je kunt niet bevriezen als je op vakantie gaat of een tijd naar het buitenland gaat.
De looptijd van je lidmaatschap wordt automatisch verlengd met de periode van bevriezing. Is je bevriezing afgelopen en ben je nog niet in staat om te sporten? Neem dan contact op met de club. Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Het annuleren van een groepsles kan heel eenvoudig in onze app. We vragen je om dit minimaal 24 uur van tevoren te doen zodat we iemand anders blij kunnen maken met de vrijgekomen plek.
Wat leuk dat je bij ons langs wilt komen. Je kunt hier een dagpas kopen waarmee je een dag lang onbeperkt toegang hebt tot al onze faciliteiten.
Nadat je je hebt ingeschreven, kun je binnen 14 dagen je lidmaatschap herroepen. Wanneer je gebruik hebt gemaakt van je lidmaatschap in de herroepingsperiode, hebben wij de mogelijkheid om naar rato kosten voor het lidmaatschap in rekening te brengen.
Om je lidmaatschap binnen 14 dagen te annuleren stuur je ons een e-mail met jouw lidmaatschapnummer, ingangsdatum, naam, e-mailadres, adres, geboortedatum, telefoonnummer en huidige datum. Onder vermelding van ‘Herroeping lidmaatschap’.
Je hebt 3 mogelijkheden voor het opzeggen van jouw lidmaatschap:
Stuur een e-mail naar jouw club met de mededeling dat je wilt opzeggen. Vermeld daarbij je lidnummer: Deze kun je vinden in de YVSPORT-app: klik op ‘Account’ en vervolgens op ‘Lidmaatschap’.
Meld je bij de receptie van jouw club en onze collega’s helpen je graag verder.
Klik in de app op ‘Account’ en dan ‘Lidmaatschap’. Hier wijzig je je lidmaatschap.
Onze app
Inloggen is mogelijk in de YVSPORT-app. Dat kan met de volgende stappen:
Stap 1: Via een activatielink die je via de mail ontvangt, kun je je e-mailadres verifiëren. Zo log je voor de eerste keer in. (Gebruik deze als dit je eerste keer is dat je bij ons inlogt).
Stap 2: Je kunt inloggen met je e-mailadres en een wachtwoord aanmaken.
Onder “Account” vind je de knop “Mijn gegevens”. Daar kun je jouw gegevens wijzigen.
Ga in de app naar “Boeken” of “Boek je volgende les”. Klik op de les van jouw keuze en bevestig je inschrijving via “Boeken”.
BETALINGEN
Je betaalt je lidmaatschap per periode (4 weken) vooruit via een automatische incasso. Als je je inschrijft via de website vragen we je de eerste betaling via iDEAL te voldoen. Indien je je inschrijft op de club zal de eerste betaling ook gewoon via automatisch incasso lopen.
De eerste afschrijving vindt plaats binnen 14 dagen. Daarna schrijven we afhankelijk van deze ingangsdatum de week vóór de start van je nieuwe periode af. Je betaalt dus vooruit.
Wijzig je rekeningnummer bij je club. Neem ter verificatie je legitimatie en betaalpas met het nieuwe rekeningnummer mee.
PRIVACY
Op onze uitgebreide pagina met het privacybeleid lees je alles over hoe wij omgaan met jouw privacy.